מורה, לפעמים לא בא לך להיכנס לכיתה?

משגע אותך הפטפוטים הבלתי נגמרים?

זלזול של תלמידים בך או בכללים?

נמאס לך להתחנן לשקט, 

לכבוד,

הפער הכואב בין החלום ובין המציאות

גורם לך כבר לחשוב מחשבות קשות על עזיבה?

זה בדיוק בשבילך!

"שקט בכיתה"

מדריך פשוט ויעיל למורים עסוקים במיוחד
מבית "החופש ללמד"

המדריך שיתן לך שלושה פתרונות מהירים, פשוטים וקלים

לבעיות המשמעת ולתחושות הקשות שמתלוות אליהן, 

ואת הדרך לממש את השליחות בשבילה הגעת להוראה,

 ולהגשים את החלום שלך- להשפיע על דור שלם וחדש של נשמות

דרך סמכות ברורה, חזקה ויציבה.

מה במדריך?

שקט בכיתה!

 הדרך ליצור שקט רגוע וקשוב בכיתה, בלי לצעוק, להילחץ או לבקש שקט שוב ושוב ושוב…

"סמכות ללא כוחנות" 

איך לבנות ולשדר סמכות אמיתית, עוצמתית, שנובעת מבפנים, ויוצרת לך "מילת ברזל" מבלי להרחיק ממך את התלמידים או לפגוע בקשר שלכם

איך להתמודד עם חוצפה

ומהי התגובה הפנימית והחיצונית הטובה ביותר לאמירות מכעיסות של התלמידים, שמחזירה לך את המושכות ומעמידה את הילד במקומו בלי "להתכסח"

איך להעיר

הדרך להעיר לתלמיד או לכיתה בצורה מכבדת, מכובדת ועם זאת יעילה ממש – שמובילה לציות מיידי

איך לבקש בקשות

לבקש בקשות בצורה רגועה אך עצמתית, להפסיק לקבל בתמורה זלזול, התעלמות או גרוע מזה- חוצפה, ולזכות למענה מכבד לבקשות שלך

איך לעורר מוטיבציה

שתי מילים חשובות שהשילוב ביניהן מעורר את המוטיבציה, הן לתלמיד יחיד, הן לכיתה ואפילו שכבה או בית ספר שלם, ומעוררת בהם את הרצון הפנימי ללמוד ולהצליח

על שָׁלומי זינגר

קוראים לי שלומי זינגר, ואני מורה… כמוך, הייתי מחנך הרבה שנים, עכשיו אני סגן מנהל. 

אבל השנה הראשונה שלי , צבועה לי בזיכרון בשחור.

כמות הכשלונות שנצרבו בי באותה שנה, כמות הפעמים שבכיתי, כמות הפעמים שחשבתי לעזוב את ההוראה, כבר הפסקתי לספור.

לשמחתי מישהו שכנע אותי לא לעזוב, ואני החלטתי להישאר, בתנאי אחד: "אם אני לא עוזב, אני חייב למצוא פתרון לבלאגן הזה". ככה הבטחתי לעצמי, והתחלתי לאסוף כלים. חיפשתי עקרונות שיעזרו לי לקיים את ההבטחה הזאת. עקרונות שיעזרו לי פשוט להיכנס לכיתה שקטה, ללמד.

בהתחלה – שמעתי את מה שכולם שומעים. "אסור לחייך עד חנוכה", "תתחיל קשוח", "אחרי חמש שנים זה מתייצב", "תכבד אותם הם יכבדו אותך".

לא.

שום דבר פה לא דיבר אלי, ושום דבר גם לא עזר.

וניסיתי, ניסיתי המון דברים, עד שלאט לאט ליקטתי את הפעולות שכן עזרו לי, שכן הובילו לשקט בכיתה, ולא יצרו מתח, לא יצרו נתק ביני לבין התלמידים. גיליתי שיש כאלה כלים. יש פתרונות. לאט לאט ניסיתי לתת את הכלים האלה למורים אחרים, לראות אם זה עובד גם להם, יש כלים שעבדו מייד, יש כאלה שהיה צריך לדייק, 

ולאט לאט נחשפה לה שיטה שהיום אנחנו קוראים לה: "סמכות ללא כוחנות".

על בסיס השיטה הזאת יצרתי את הקורס "מילת הברזל". שממש לוקח אותך צעד אחרי צעד לצאת מתוך הבלאגן בכיתה ולהגיע למצב שהמושכות בידיים שלך.

במדריך הזה בחרתי להכניס כמה עקרונות חשובים מתוך הקורס, שיכולים לעזור לך באופן מיידי, אני מקווה שתקרא ותיישם בכיתה ותראה שיפור בעזרת ה'!

 

המלצות

מלאו את הטופס והמדריך אצלכם במייל:

דילוג לתוכן