דילוג לתוכן

קורס מילת הברזל

השיטה המוכחת שאפשרה למאות מורים בישראל להיפטר מהצעקות והעונשים הסוחטים, לקחת שליטה מלאה על השיעורים ולהיות נערצים ואהובים על ידי התלמידים. ​
(ובלי לתת שיעורים חופשיים)
"הסרטונים וההדרכה של שלומי נוגעים ישר בנקודות המהותיות-המיקוד בעבודה הפנימית שלנו יחד עם חיבור בין הרעיון לביצוע פרקטי וישים יוצרים דרך שנותנת ביטחון ואמונה שאפשר ליצור סמכות- ללא כוחנות- ועם משמעות!"
image6
יגאל שוורץ
מחנך כיתה

בואו נשים את האמת על השולחן: לנו המורים יש את אחד המקצועות הקשים בעולם.

1
לפעמים זה מרגיש שאנחנו כמו "זבוב על הקיר" במהלך השיעור. אנחנו מנסים ללמד, משקיעים את הנשמה בתלמידים אבל הם לא מתייחסים, מפריעים וחלק מהם אפילו מזלזלים בנו.
2
לא פעם ולא פעמיים אנחנו מגיעים הביתה סחוטים ולא נותנים לילדים שלנו את היחס והאהבה שמגיעה להם.
3
אנחנו נדחקים למצב שבו חייבים לצעוק על תלמידים ואפילו להעניש. ואז מגיעות תחושות האשמה.. איי תחושות האשמה.. ואם זה לא מספיק, ההורים מתקשרים וזועקים שפגענו להם בציפור הנפש, בתכשיט שלהם, אנחנו עושים להם את העבודה והם צועקים עלינו.
4
ושלא נשכח את ההנהלה.. פלא שאנחנו מרגישים לפעמים חסרי אונים ובודדים ואפילו מושפלים וכועסים?
5
ואת כל זה צריך לשים בצד מחר בבוקר כשנכנסים שוב לכיתה, כדי להצליח בכל זאת עם הנשמות האלה שאנחנו כל כך רוצים להצליח איתם
6
וכמה פעמים ישבת מאוחר עד אמצע הלילה כדי להכין שיעור? הגעת לכיתה עם ציפיה שהפעם זה יהיה אחרת.... אבל התלמידים? איפה הם ואיפה השיעור.. מבחינתם שיהיה שיעור חופשי

באנו לתת, להצמיח, לגדל, להאמין, לאהוב אבל במקום זה אנחנו נלחמים יום ועוד יום נלחמים במי נלחמים? באנשים שאנחנו הכי רוצים לתת להם ולאהוב אותם - בתלמידים שלנו. משהו פה לא עובד טוב צריך שינוי

צריך להפסיק לפחד!

להפסיק לפחד ממה שכותבים עלינו בקבוצה של ההורים ושיפטרו אותנו כתוצאה מכך!
 
להפסיק לפחד ממה שהמנהל חושב עלינו!
 
להפסיק לפחד ממה שהתלמידים מרגישים כלפינו!
 
להפסיק לפחד שהמנהל לא יחתום על הקביעות!
 
להפסיק לפחד לאבד עוד שנה בלי שקרה משהו משמעותי עם התלמידים!
 
להפסיק לפחד שאולי אנחנו מזיקים למתוקים הרכים האלה במקום להצמיח אותם!
 
להפסיק לפחד שאולי הפכנו להיות בדיוק המורה שלא סבלנו!
 
להפסיק לפחד להיכנס לכיתה!
 
להפסיק לפחד מהתלמידים שלנו!

להפסיק לפחד מהמציאות שבה אנחנו נכנסים כל בוקר לאותה כיתה, בידיעה שהתלמידים לא אוהבים אותנו, לא רוצים להיות בשיעור שלנו ולא רוצים להקשיב לשום דבר שיש לנו להגיד.

בתור מורה (10 שנים במערכת) אני יודע בדיוק איך זה מרגיש

 

הורים שמתקשרים בלחץ על איזו שטות, חושבים שאנחנו עובדים אצלם.

או הרגע הזה שבו צריך לצאת מחדר המורים ולצעוד אל עבר חבורת תלמידים שלא שמים עליך

הרגע הזה לפני שפותחים את הדלת של הכיתה, "לנשום עמוק" "לאגור כוחות" ולקפוץ פנימה אל תוך שדה הקרב. 

או אחרי השיעור, שאת נכנסת לחדר המורים ולא מבינה איך לכולם זה מצליח ורק לך לא? מה דפוק אצלך?

או הרגע הזה בשיעור, שכבר אי אפשר יותר, וכל הסערה יוצאת מהבטן החוצה בצעקות על התלמיד, דווקא לא הכי גרוע, ואז לקלוט את הטעות, ולקוות ולהתפלל שאולי הפעם זה לא יגיע למנהל, ושההורים לא ישמעו על זה. והנה עוד עשרים קילו של פחד להסתובב איתו בימים הקרובים..

ותאמינו לי..

 

 בתור מורה שהיה שם, שחשב לעזוב את ההוראה המון פעמים.. שבכה בלי סוף בהתחלה, שחלם בלילה סיוטים על כיתות לא ממושמעות ועל כיסאות עפים באוויר, שהחליט שהוא לא יכול יותר עשרות פעמים.

 

בתור מורה כזה, פשוט, רגיל. אני מאושר לומר לכם:

היום – אפשר אחרת, גם בעולם המטורף שלנו.
אפשר להיות מורה שמח!
אפשר להעביר שיעור עם 0 הפרעות
אפשר להעביר שבוע שלם בבית ספר בלי צעקות מתישות ומתסכלות שהורסות לכם את היום ומצרידות את הקול שלכם.
אפשר להיכנס לכיתה כל יום מחדש עם חיוך, במקום לקוות שהיום התלמידים ישתפו פעולה ויחליטו "להיות נחמדים".

וכדי להוכיח לכם את זה, מצורפות כאן עדויות ממורים אחרים שליוותיי במהלך השנים:

מיכאל דוידסקו

מורה בבית ספר "שדה צופים", מעלות תרשיחא

אדם
פרץ

מורה לשלח מעל 10 שנים

.

.

יניב יעקב

מורה ומחנך בחטיבת ביניים

יחיאל שמחי

מורה ומחנך

רעות דהן

מורה לאנגלית בבית ספר יסודי

עכשיו, שהבנתם שמורים אחרים הצליחו להפוך את היוצרות (וגם אתם יכולים), נשאלת השאלה:

מהי השיטה שהציבה מאות מורים אחרים בישראל כדמות להערצה? מורים שנכנסים כל בוקר לכיתה עם חיוך בידיעה שהתלמידים רוצים לראות אותם וללמוד מהם?

שלא תבינו לא נכון, זה דורש מכם עבודה ומשמעת. השינויים האלה לא יבואו ביום.

אבל בשורה התחתונה? מחכה לכם ארגז כלים בארגז שיכולים להפוך את חווית היום יום שלכם כמורים להרבה יותר מספקת, משמעותית ונעימה, בדיוק כמו שאתם רוצים.

הכירו את שיטת "סמכות ללא כוחנות"​

הקורס הפרקטי והיחיד בארץ שנבנתה על ידי מורה שהיה שם וחווה את זה, יום יום, שעה שעה. 

 

את כל סוגי התלמידים, כל סוגי השיעורים, כל סוגי ההורים ועבר את כל ה"בוץ" במשך 10 שנים, כדי שאתם לא תצטרכו לעבור אותו גם. 

אתם תלמדו, תיחשפו (וגם תיישמו!) את הכלים שיהפכו אתכם למורים בעלי מילה חזקה, ואת התלמידים שלכם למעריצים ממושמעים שמעריכים אתכם.

מה מצפה לכם בתוך הקורס?

להפוך למאסטרים באומנות השקט והריכוז בכיתה

תבינו אחת ולתמיד מה הסיבה שהתלמידים לא בשקט? ואיך אתם יכולים להפוך את היוצרות באופן משמעותי, ולחוות שיעורים הרבה יותר מפוקסים, עם הרבה פחות הפרעות.

להתחבר מחדש לחלום ולחזון

תתחברו מחדש לחלום ולחזון שלכם, לסיבה שבאמת הפכתם להיות מורים מלכתחילה, ובכך תוציאו את המשמעות והסיפוק ברמה הגבוהה ביותר מהמקצוע שאתם כל כך אוהבים.

להכניס לתלמידים תכונות היישר לD.N.A

רוצים להכניס בתלמידים תכונה מסוימת כמו מסוגלות, משמעת עצמית, כיבוד האחר, או כל תכונה אחרת? בסוף הקורס תדעו איך לעשות את זה באופן מושלם.

יצירת סדר וארגון ביום, למרות העומס

תלמדו איך להתחיל תהליך בכיתה למרות העומס, המשימות הבלתי נפסקות והציפיות שיש מכם כל בוקר, ובכך תשחררו מעצמכם סטרס רציני ותיצרו סדר וארגון במהלך היום שלכם.

להשתלט גם על התלמידים הקשים ביותר

תיחשפו לכלי עוצמתי שלא איכזב אותי מעולם ואפשר לי להשיג יציבות, סמכות ומשמעת בכיתה (עובד גם עם התלמידים הקשים ביותר)

אירוע חריג? הכל בסדר.

תבינו מתי נכון לטפל באירוע חריג כאן ועכשיו ומתי נכון לדחות לזמן אחר, מה שאומר שהאנרגיה שלכם תישמר לדברים חשובים יותר שעלולים לצוץ במהלך היום, ובכללי? גם זה ישחרר אתכם מסטרס כי לא תהססו כל הזמן אם כדאי לטפל באירוע או לא.

לפעמים, צריך לצעוק.

תדעו לעשות את ההפרדה בין מתי צריך לצעוק בכיתה (כן, לפעמים צריך), ובין מתי הצעקות שלכם הורסות את מערכות היחסים שלכם עם התלמידים

להפוך את המילה שלכם לסמכותית

תצליחו סוף סוף להבין איך להפוך את המילה שלכם לסמכותית, יציבה וחזקה. ברמה שאף תלמיד לא יוכל להתעלם ממנה.

לשים גבולות בלי להקריב את האהבה של התלמידים

תעברו תהליך הדרגתי שבסוף יוביל אתכם לדעת לשים גבול לתלמידים כשצריך, מבלי שהם יזלזלו בכם או יאהבו אתכם פחות כתוצאה מכך.

לדעת להגיד לא!

תלמדו לומר לא כשצריך, ובכך תבססו את הסמכות שלכם בעיני הכיתה ותחזקו את המשמעת של התלמידים.

ליצור חיבור עמוק ומשמעותי עם הכיתה שלכם

תבינו איך להעניק לתלמידים שלכם הרבה יותר בכיף, ובכך להתחבר איתם בצורה עמוקה יותר שתאפשר לכם להנות אפילו יותר מהיום יום בכיתה.

"התחלתי את הקורס כשבקושי היה לי ביטחון עצמי. במהלך הפגישות התחלתי לקדם אותו ולהאמין יותר בעצמי. קיבלתי יותר סמכות ומוטיבציה להתקדם עוד בתחום ההוראה. אני מודה על הקורס, זה ממש עזר לי להתקדם בתחום ההוראה. תודה!"
נאוה
מחנכת ביסודי

"האמת, הבטחת יותר מדי..
אבל תכלס, הקורס הזה שינה לי את החיים.."
הודיה
מחנכת ביסודי

איך החיים האישיים שלכם ישתנו אחרי התוכנית?

הדרך הכי טובה להסביר את זה היא באמצעות הדמיון, אז אני רוצה לרגע שתדמיינו איך תרגישו אם..

כמעט בכל בוקר (כי לא כל הימים מושלמים), הילדים מצפים לכם ומחכים שתבואו לכיתה, ואם לא תבואו? הם יתבאסו כאילו ביטלו להם שיעור חופשי
בכל שיעור, יש ניצוץ בעיניים של התלמידים שלכם, כזה שמראה לכם שהם באמת מקשיבים וסקרנים למה שיש לכם להגיד.
אתם תספיקו את כל החומר שרציתם להעביר בשיעור ואף יותר מזה, רוב התלמידים (גם הבעייתיים) ישתתפו בשיעור! תדמיינו שאתם צריכים לבחור במי ישתתף כי יש כל כך הרבה ידיים באוויר!
אתם מקבלים הודעות מפרגנות מהורה שמודה לכם על העזרה והקידום של הילד שלו וזה גורם לכם להרגיש שאתם מקיימים את השליחות שלכם כמורים.
התלמידים אומרים לכם שלום ומחייכים אליכם במסדרונות בית הספר ומעבר לכך, הם משתפים איתכם סיפורים אישיים ומתייעצים איתכם.
אתם מרגישים נינוחים וחופשיים יותר בכיתה עם התלמידים ומרוכזים יותר בשיעור.

והכי חשוב? אתם מתחילים כל בוקר עם חיוך, כי סוף סוף תחזרו להנות מהמקצוע שאתם כל כך אוהבים.

נשמע כמו סיפור מהאגדות? אני מבטיח לכם שזה אפשרי, אבל אל תאמינו רק לי.

כמה אתם חושבים ששווה לכם כל מה שציינתי למעלה?

2,000 שח?
5,000 שח?
10,000 שח?

זה לא הסכום שתשלמו,
ההשקעה שלכם היא 800 שח בלבד לכל התכנית
כולל כל הבונוסים!

חברי נבחרת? מגיע לכם קופון מיוחד שלחו מייל

ולפני שאתם שואלים אם המחיר הזה שווה לכם.. קודם כדאי שתשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

/

כמה שווה לכם בריאות הנפש שלכם?

לחצו על האייקון במידה ואתם מהטלפון

להוריד את הסטרס שלכם מהשיעורים שלכם? בין אם זה מתבטא ב 10 הפרעות פחות בשבוע, 2 שיחות פחות עם הורים אחרי העבודה, וריב אחד מיותר עם תלמיד במהלך היום, שרק גורם לכם לפחד ולחשוב "מי יעמוד לצידי? מי יבין אותי?"

כמה שווה לכם עמוד השדרה שלכם בכיתה?

לחצו על האייקון במידה ואתם מהטלפון

לאזור את האומץ להעביר את התלמידה ההיא מקום. בלי לפחד ממה שהיא תגיד וממה שהכיתה תחשוב עלייך.

כמה שווה לכם הסמכות שלכם?

לחצו על האייקון במידה ואתם מהטלפון

להרגיש שסוף סוף אתם אלה שמנהלים את העניינים, אתה אלה שקובעים

כמה שווה לכם החיוך, השמחה והאנרגיה הטהורה בכל בוקר שאתם נכנסים בשערי בית הספר?

לחצו על האייקון במידה ואתם מהטלפון

תבינו, יש לכם כלים ביד שהולכים ללוות אתכם עד לפנסיה! לוותר עליהם זה כמו להגיד לעצמכם "אני רוצה לסבול במקצוע שלי." ומי רוצה דבר כזה?!

"שלומי מקצועי ועינייני. מנוסה קשוב ולבבי. מבין שבלי אמונה בעצמינו ובצדקת הדרך נתקשה מאד לעבור את המשוכות הרבות העומדות בפני המורה ועל כן מכוון בתחילה בעיקר לכך. לי זה נתן כח ויכולת להסתכל בנחת, ביותר רוגע ובמידתיות על המשימות" .
ע'
מורה לאומנות

בנוסף, אתם מקבלים אחריות ברזל מלאה על התוכנית

אם באמת ניסיתם, כלומר:

 

1. צפיתם בסרטונים בתוכנית

2. יישמתם את הסרטונים בכיתה 

3. התייעצתם איתי במידה ונתקלתם בקשיים 

ועדיין לא הצלחתם? 

 

נחזיר לכם את כל הכסף בחזרה בצער על שלא הצלחנו לעזור לכם.

ואם חשבתם שסיימנו.. אז עדיין לא (:
אם תצטרפו היום גם תקבלו את הבונוסים הבאים:

בונוס 1 - קבוצת ווצאפ סגורה

קבוצת ווטסאפ למשתתפי הקורס לאורך השנים, מיועדת להתייעצות ושיתוף להבין שתעזור לכם להבין שאתם לא לבד. תוכלו לשמוע אנשים אחרים משתפים, וגם תוכלו לשתף מה שעובר עליכם. תוכלו לשאול שאלות שעולות לכם, לבקש עזרה מאנשים אחרים, לעשות סיעורי מוחות וכו'.

בונוס 2 - מפגש ווצאפ אישי איתי

מפגש ווטסאפ (Hotsit) איתי. זה בעצם חצי שעה בווטסאפ, שאני זמין כאן ועכשיו, מישהו שואל שאלה, ואני עונה בוואטסאפ באופן מיידי. כך אם יש לך שאלות עקרוניות יותר, משמעותיות יותר שלא קיבלת עליהן תשובה במקום אחר – זה המקום לשאול ולקבל תשובה. אין שאלה שלא קיבלה תשובה. ממש כך. וגם אם אין לך שאלה, אפשר להשתתף ולהרוויח משאלות של אחרים שכנראה עניינו גם אותך. ובכל מקרה אם יש לך שאלה אפשר להעלות לווטסאפ, החברים יענו, וגם אני במידת הצורך והזמינות.

בונוס 3 - מפגשים מוקלטים של המחזורים הקודמים

כל מפגש כזה מתמקד בחלק אחד בקורס או בתהליך וצוללים לעומק

לא מעט מורים אמרו לי שמתוך המפגשים האלה הם הצליחו לעשות שינוי משמעותי בכיתה שלהם, שם נפלו להם הרבה אסימונים לגבי התהליך של עצמם.

בונוס 4 - משיחת משמעת לשיחה משמעותית

בונוס חזק ביותר שעזר לי אישית עם התלמידים הקשים ביותר שהיו לי, בונוס שהולך ללמד אתכם: 

  • לצאת משיחת משמעת עם תלמיד באופן שהקשר ביניכם יהיה חזק ומשמעותי יותר ולא להיפך חלילה
  • לעזור לתלמיד להבין מדוע "זה קורה לו" ולחשוב יחד איתו כיצד למנוע את הפעם הבאה
  • לפתח אצל התלמידים (ואצלכם!) מיומנויות של זיהוי, שיום (נתינת שם) וביטוי רגשות
  • "להפוך את הלימון ללימונדה" – להצמיח אירוע משמעת מאתגר ומתסכל לתהליך חינוכי מצמיח ובונה
  • לנהל אירועי משמעת בקור רוח באמצעות שיטה ברורה שעובדת!

עכשיו, אתם נמצאים רגע לפני דף חדש לגמרי בקריירה שלכם, וכרגע מוצבות לפניכם 2 בחירות:

להשקיע בעצמכם ובהגשמה של חלום המורה שבכם, לעשות את הצעד שישנה את החיים שלכם לנצח כדי שסוף סוף תוכלו:

להנות מהמקצוע שאתם אוהבים לפנות יותר זמן למשפחה שלכם אחרי העבודה להיות משוחררים ושמחים יותר ביום יום להרפות מהעבודה בחגים ובשבתות ועוד..

או..

שאתם יכולים לעזוב את הדף הזה, וגם את הסיכוי שלכם לשינוי של ממש בכיתה שלכם, ובכך?

לחזור למעט חופש שנשאר לכם, להיכנס לכיתה כמו כל יום, לקוות שהתלמידים קמו היום על צד ימין לקוות שאיכשהו 'מלך הכיתה' יסתכל עליכם בעין טובה לקוות שיקרה נס וכל ההורים ישתפו איתכם פעולה לנסות לבד לגלות שיטה משלכם במשך 10 שנים כמו שאני עשיתי ובשורה התחתונה? לא לקיים את השליחות שלכם.

מה תהיה הבחירה שלכם? זו כבר החלטה שלכם.

ואם אתם עדיין לא הכי בטוחים, הנה עוד כמה מורים שליוויתי בצורות שונות ועזרתי להם לשנות את הקריירה שלהם מקצה לקצה:

"שלומי, רציתי להגיד תודה, רף המתח בגן ירד פלאים. האדומים כבר ירוקים, גם אם לפעמים הם עושים מעשה קטן אדום. אני נהנת מאוד להגיע לגן. ולא מאבדת שליטה ונלחצת כאשר לא כולם מקשיבים או לא כולם 100% איתי. וכשילד מתפרץ אני מצליחה לפעול בשיקול דעת מופתי. תודה כל הכלים הנפלאים וההשתלמות המעשירה"
טליה
מחנכת כיתה ביסודי
"תלמיד שהיה נחשב כמפריע ומורים חששו מפניו הפך למוביל ומשמעותי לטובה ולברכה וגם בעקבות השינוי שנוצר יש יותר אווירה נינוחה ושמחה הם מרגישים שאני נותן להם משהו אחר יותר אישי ממני הם רואים איך אני מלמד אותם שיעור מסוג אחר ואיך אני שר וזה משפיע לחיוב"
יונה
מחנך כיתה ביסודי
"אהבתי שהסרטונים קצרים ולא מלאים. אהבתי שתמיד אני יכולה לחזור לסרטונים הקודמים ולצפות בהם שוב. אני חוזרת משבתון עם רעיונות אסטרטגים חדשים בתקווה לא לשכוח ולהתמיד בהם. "
יעל
מחנכת כיתה ביסודי
"וואו. הקורס נתן לי הרבה. יציבות . רוגע. מיגנוט . אוצר פנימי. רושם ראשוני משמעותי ומדויק. תיקוף. התבוננות."
יגאל
מחנך כיתה ביסודי

אם שאלת את עצמך מי אני, ואיך כל זה קשור אלי?

אז קוראים לי שָלוֹמִי זינגר

אני יכול לספר על כמה שנים אני מורה ומחנך, ואלו תפקידי ניהול אני עושה ועשיתי
ואיך פיתחתי את השיטה "סמכות ללא כוחנות"

אבל בואו נקצר
אני עובד רק עם מה שעובד.
כל טיפ שהבאתי לפניכם, כל כלי שנמצא בקורס, ובכלל בשיטת "סמכות ללא כוחנות" 
זה הכל טיפים שעובדים בשטח. שעבדו לי ולמורים שליוויתי ושעשו את הקורסים.

תיאוריות זה נחמד, ואני מאוד אוהב לשבת ולחשוב, אבל מה שלא עובד – פשוט לא רלוונטי ולא נכנס לכאן.
אז השאלה היא לא "למה לכם ללמוד ממני" אלא למה ללמוד דווקא את השיטה הזאת.

והתשובה היא –
שמעבר לזה שהקורס הוא מאוד פרקטי ומעשי, הוא גם נוגע בעומק בעולם החינוך.

הכלים שאנחנו משתמשים בהם הם לא לטווח הקצר

ניסיון לעשות שקט עכשיו אבל נזק בחינוך
או כשאני יוצא מהכיתה – התלמידים כבר לא מוחזקים
הכלים פה הם חלק משיטה של בניית הסמכות במובן העמוק:

בניית מוטיבציה פנימית בכיתה

בניית קשר נכון ומיטיב עם התלמידים.

כדי שהמילה שלכם – תהיה מילת ברזל.

אמרתם – וזה קורה. ויחד עם זאת, הקשר שלכם עם התלמידים – יהיה קשר נעים ומיטיב, ולא כוחני.

שאלות ותשובות נפוצות

איך עובד הקורס?
סרטונים + משימות יישום.
הקורס פתוח ללא הגבלה ויש לכם גישה לכל החיים. 
מה התוכן של הקורס?

הקורס מכיל

חמישה פרקים של תוכן חזק.

פרק ראשון - להיזכר ולחזור לחלום שלך כמורה

2. ללמוד להתמקד ולהתחיל לאסוף הצלחות קטנות בכיתה ובכלל.

3. ללמוד לחזק את המילה שלך ולהפוך אותה למילה שעשויה מברזל.

4. ללמוד לומר לא. מתי, ובעיקר איך עושים את זה. 

5. ללמוד ליצור קשר והירארכיה נכונים ובריאים עם התלמידים.

6. פרק בונוס שיעזור לך לעבוד יותר נכון עם הזמן והעומס שלך. לא תמיד הפתרון הוא להיפטר ממטלות, העבודה הפנימית והאנרגטית עם העומס - תיקח אותך רחוק. 

האם יש גמול השתלמות?

 כן!
אמנם זאת לא המטרה המרכזית של התכנית
אבל אם הגעתם עד לכאן ואתם רציניים לעבור תהליך
אז ברור שמגיע לכם גמול! ואנחנו נתאמץ בשבילכם
כדי לקבל את הגמול יש להגיש את המטלות שבקורס עד סוף השנה

עלות התכנית עם הגמול 97*6

לחצו כאן כדי לרכוש את התוכנית ביחד עם גמול ההשתלמות

ומה אם אני לא מצליח, יש אחריות?

כן, אם ניסית.
בגדול אנחנו ממש ממש לא אוהבים לקחת כסף לשווא. אבל גם לא אוהבים סתם להשתגע בגלל אנשים לא רציניים.
אז אנחנו נעשה הסכם. אם באמת ניסית, כלומר צפית בסרטונים, ויישמת בכיתה ושום דבר לא השתנה.
והתייעצת איתי (שלומי – 0505888417), ועדיין שום דבר לא השתנה בכיתה שלך –
במצב כזה נחזיר לך את כל הכסף, בלי לשאול שאלות.

אני מנהל, הייתי רוצה שכל המורים יעברו את התהליך. יש אפשרות כזו?

כמובן. אשמח שתתקשר אליי\תשלח לי הודעה למספר הבא - 050-588-8417.

השם הוא שלומי (: 

מה אני עושה כדי לשכנע את המנהל שלי לקחת את התוכנית הזו לכל בית הספר?

אתה באמת עתידן רציני, חושב קדימה וחושב איך להוביל תהליכים אצל עוד אנשים.
איתך אנחנו רוצים לעבוד!

אשמח שתתקשר אליי\תשלח לי הודעה למספר הבא - 050-588-8417.

השם הוא שלומי (: 

אז, איך נרשמים?!

סופר פשוט (: 

לוחצים כאן, ממלאים פרטים ולאחר שהאשראי שלכם מאושר, תקבלו גישה ישירה לכל הסרטונים של תוכנית ההכשרה.

מוכנים לצאת לחיים החדשים שלכם כמורים? מעבר להרשמה

ואם אתם מתלבטים? אני אישית כאן לרשותכם!

תקליקו כאן ואתם איתי בשיחה בווצאפ